Bende kızıma 25 aylıkken başlamıştım ve 0 belirtiyle.Ne kuru kalkması,ne tam konuşması,ne de rahatsız olma durumu vardı.Şarkılar ve oyuncaklarla biraz uzun bir süreç tabi.oyuncak klozet ve bebek almıştım.ilk başladığımızda onu oturtuyorduk falan belki işinize yarayabilir.