Neye inanırsanız o olur. 6. Ayımdayım geçen hafta saçlarımı kestirdim. Hamilelerin morale ihtiyacı var. Zaten hiç bilmediğimiz bir sürece giriyoruz, vücudumuz değişiyor, psikolojimiz değişiyor kendimizi iyi hissedecek şeyler yapmaya ihtiyacımız var. Biz kendimizi ne kadar iyi hissedersek bebeğimiz de kendini o kadar iyi hisseder. O yüzden bence böyle batıl şeylere inanmayın ❤️