Nisaiste Hanımlar 17+5 deyiz ve yataktan kalkmak istemiyorum gözlerim kapanıyo sürekli uyumak istiyorum bu normal mi?
Hamisbayan Nisaiste okadar normalki bende 25. Haftamdayım dün akşam 7 de yattım sabah 11 de kalktım 😂🥴
Merve_ceyhan0803 Nisaiste ah ahhhh gelde bana sor ev temizlenecek beni bekliyor ben kahvaltı yapıp geri yatıyorum 😂😂😂😂
Nisaiste Hamisbayan aynı yaa saat öğlen 2 ve ben daha yeni uyandım o da eşim işten gelicek yemek fln diye
Nisaiste Merve_ceyhan0803 aynı yaa makineye çamaşır atıcam yemek yapıcam 4 e yetişmesi lazım ben daha yeni uyanıylrum saat öğlen 2