Zohre35 Gizemmm223 ben sergül hanıma gitmeyi düşünüyorum şuanki doktorum doğuma 45 bin deyince doktor araştırmaya başladım
GuzelMelegimm Gizemmm223 sergül hanıma gidiyorum çok tatlıdır. İlk bebeğimi de onda oldum. Çok samimi geliyor bana bilmiyorum. Tavsiye ederim. Ücret olarakta 17 bin biliyorum
Zohre35 Gizemmm223 arkadaşım çok memnun kalmış sergül hanımdan 2 doğumunu da sergül hanım yaptırdı İzmir’de bir hekim 45 bin dedi
anniskosununballiskosu GuzelMelegimm ya merhaba, ben de sergül hanıma takipliyim ama detaylı ultrasonum biraz kısa sürdü siz de daha önce onun ile doğum yapmışsınız sizin de böyle miydi acaba cevaplarsanız çok mutlu olurum🤍
Gizemmm223 GuzelMelegimm ben kurtaj olmuştum o zaman bir sknti yaşamadım ama sergul hanımı çok duydum.kac haftaliksinz
Arasmerve GuzelMelegimm Ben 4,5 sene önce fatma hanımda doğum yaptım aşırı ilgili bi doktor çok memnundur şuanki durumunu bilemem tabiki🦋
Gizemmm223 GuzelMelegimm diğeri kendini daha çok tanıtmıştır belki ben gittiğimde de iyiydi ilgiliydi