Valla başıma her şey gelmiş birisi olarak yazıyorum hiç dert eme. Muhtemelen seninde yaşın genç bende eşimle yaşım genç sağlık sorunumuz vs. Yok diye güç bir şey olmaz sanıyordum hamile kalayım dedikten sonra her şeyi yaşadım. Birinci gebelikte 7. Ayımda ölü doğum yaptım sebep çok çok nadir görülen bir sendrom. Sonraki gebelikte eşimle test yaptırdık bir sürü kromozom vs. Sorun yok dendi kimyasal oldu gebeliğim. Üçüncü gebelikte boş kese gelişmiyor dediler düşük yaptım evde. Pıhtılaşma testi yaptırdım orda biraz sorun çıktı. Şimdi 4. Gebeliğim 25 haftalık oldu çok şükür baştan önlemler alındı bebeğe amniyosentez testi ileri tetkikler falan yapıldı şimdilik bir sorun yok ama sonumuzu hayır etsin Allah. Şunun için anlattım yani kafama taksan da üzülsen de her dakika düşünsende olacaksa bir şeyler oluyor bence.