yeschef-13 cokdusunenperi Herkesde olmuyormuş benim 14. Haftamda çıktı hem alt hem üstte şuan 24+2 💐🧿
Buby cokdusunenperi 32. Haftamdayım daha yeni çıkıyo beyaz tenliyim varla yok arası ama doğumdan sonra zaten geçiyomuş belirgin olsada problem değil😋
Aybarssena Bende de 30 dan sonra olmuştu ama herkeste olacak diyr bir şey yok. Pek estetik durmuyor zaten olmaması daha iyi 😂
cokdusunenperi Ay gerçekten hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım zamanında 🧿 Ne zormuş her detaya takılıp kalıyorum
crnkrts cokdusunenperi 36. Haftadayım bende yok çıkmadı. Ne oluyor o çıkması mı lazım ki kesinlikle ? 😒