HESA20 Arya10 aynen öyle canım doktora gittim 2 ay oldu Aralık’ta gittim Hafik polikistik över var dedi folik asit verdi kullanıyorum ama cok sabırsısız gerçekten Rabbim hepimizin dualarını kabul etsin 🥹motive ettin beni cok teşekkür ederim 🥰
Arya10 dide-mom canım zaten spermlerle hemen buluşuyor yumurtalarımız merak etme tutacağı varsa tutar ben yaptığımı söyledim bunu yapmadan hamile kalanda var yapıp kalanda 😊
Arya10 Ego teşekkür ederim canım adetime 4 gün vardı sat 24 ocaktı bat 24 Şubat işte bugün kan verdim yarın çıkar sonucu sağlık ocağına beta kaçmış bakalım testte albi yazıyordu sanki markası öyle hatırlıyorum 15 TL fiyatı
dide-mom Arya10 haklısın aslında canım nasip olsun yeter ki :) rabbim hepimize güzel haberler almayı nasip etsin sağlıcakla dünyaya gelsin inşallah bebişiniz :*