Derya01 benimde var canım 5. Haftada öğrendim doktor tek kullanımlık ilaç verdi onu kullandım bugün tahlil verdim doktor düşmüş sıkıntı yok dedi çok şükür ama bi zararı olmuyormuş bebeğe sadece tedavi edilmezse oluyormuş bildiğim kadarıyla🙄 Rabbim şifa versin tez zamanda geçsin inşAllah🤲🏻