Dua eden herkese çok teşekkür ederim. Dün ameliyatımı oldum şuan evdeyim. 40 dakika sürdü odaya gelmem. Ayılınca adet oluyormuşum gibi karın ağrısı vardı serumla birlikte ağrı kesici yaptılar. 3 saat sonra yemek yedim. 6 saat sonrada ayağa kaldırdılar çok az yürüttüler. Sadece bir hafta tuvalete kalkmamı söylediler. Allah a şükür kanamamda çok az sürüntü şeklinde. Allah olacaklara kolaylık versin korkulacak birşey değil. Sadece biraz eve gelirken yürüdüğüm için hafif değişik bir his oluştu ağrı gibi oda şuan yatıyorum inşallah geçer