Hazal966 Kızlar selam ben özel takipliyim ama raporu devletten alacağım. Cumartesi günü tam 32+0 oluyor. Devlet hastaneleride cumartesi doktor olmuyor. Cuma ya aldım o yüzden 1 gün önceden yazabiliyor mu yada sisteme girebiliyor mu? Bilginiz var mı??
hayalim35 Hazal966 tam bilgim yok ama bn 32 de rapor alındığını unutmuştum sonrasında doktoruma durumu anlattım 32 hafta civarı acile girişim olduğu için rapor tarihini o gün girmişti ve vermişti
Zeynomsu Hazal966 he ne raporu istirahatse acil yazar ama 32. Haftaya girdim diye durum bildirir alacaksan kadın doğumdan başkası vermez üstte acilden al yazmışım da yorumları okudum. Tam gününde alman gerek. Sonuçta belki tam 32+0 da hastalanacaksın Allah korusun erken doğum riskin olacak vs ve doktorun çalışma diyecek bilemez ki.
Fhnxxhnxdhnbg- Bende çalışamaz raporu Alcam devletten Ama 32+O ken randevu bulamadım 32+1 Alcam yani perşembe günü oluyor sıkıntı olurmu Acaba Hazal966
Tgbyldrmhrk Tam gününde almanız gerekiyor diye biliyorum. Kendi doktorum kapısına yazmış geriye dönük günler için işlem yapılamamaktadır,tam 32+0 da gelin diye.. Ama doktor tanıdıksa (arkadaşımın tanidigi vardı) yardımcı oluyor.
Tgbyldrmhrk Ayrıca 37+0 da tekrar gidip çalışamaz raporu alıp iş yerine vermeniz gerekiyormuş. Ben devlette calisiyorum kurumdaki memur arkadaş bu şekilde söyledi.. bilginiz olsun
yasmin441 Tgbyldrmhrk peki çalışabilir raporu özleden alınamıyor mu bende devlet hastanesinde memurum ama çalıştığım hastanede kadın doğum yok, özelde takipliyim
Yesil-yesil Tgbyldrmhrk Merhaba bi yanlışı düzeltmek isterim 37. Haftaya girildiği an otomatik izne çıkıyorsunuz yani o aralıkta çalışsanızda maaş va alamıyorsunuz keza çalışabilir raporu aldığınızda da izne çıkacağınız tarih raporda gözüküyor
Temmuzmucizesi26 yasmin441 merhaba bende 32 raporu alacağım ama yapmamız gereken bir şey var mı ekstradan bende devllette memurum o güne tam raporu alıp normal rapor mantığı ile götürüp iş yerimize veriyoruz demi ekstra bir şey yok
Hazal966 Gulcan-07 benimm cumartesi gününe denk geliyor. Devlette de doktorlar cımartesi pazar olmuyor. Olmazsa acilde kadın doğumcudan fln almak lazım
Temmuzmucizesi26 Fhnxxhnxdhnbg- bende bu şekilde olacak bir sorun olmaz heralde ya. 32 de çalışabilir alıp 33 de dayanamayıp ayrılanları okumuştum
Tezgel Fhnxxhnxdhnbg- benimde doktor randevum 32+1 de . Cunku 32+0 pazar gunune denk geliyor aliriz herhalde baska turlu nasil olacak ki
Fhnxxhnxdhnbg- Yesil-yesil Bende ilk defa Alcam devletten diyelim raporu Aldm sonra doğumu özelde yaptm bunda sıkıntı olurmu birde planlı sezeryan olduğu için 38 haftada alıyolar kalan haftlar doğumdan sonrayamı aktarılır
Tgbyldrmhrk Yesil-yesil Özel sektörde çalışanlar için yazdığınız geçerli olabilir. Çalıştığım bakanlığın personel şubesinde çalışan görevli memur 37 haftada çalışamaz raporunu dilekçe ile ek olarak göndermemi söyledi bendeki bilgi bu yönde :)
Yesil-yesil Fhnxxhnxdhnbg- 37. Haftada otomatikman izne çıkıyor sayılıyorsunuz. Yani 38. Haftada devlette ya da özelde doğum yapmanız herhangi bir sorun yaratmaz🥰 kalan izinleriniz doğum sonrasına aktarılır
yasmin441 Temmuzmucizesi26 bende böyle biliyorum personel birimine götürüp versek yeterli olur herhalde, tam bilgim yok benimde sadece 32 den sonra biraz daha çalışmak istiyorum eğer çok ağırlaşmazsam
N777 Hazal966 1 yada 2 gün geçsede hastane veriyoruz demişti ama özel hastane demişti Yada 1 gün ömcesinden verildiğini belirtmişti
irmnayk2 Ben özel takipliyim. Calismiyorum ama doktorum eğer calisiyorsan 32.hafta raporu yazalim dedi. Demekki yazıyorlar rapor özelde de.