melkebtt Merhaba arkadaşlar 36+4 olduk aksam sağ göğsüme sanki iğne saplar gibi sancı girdi tişörtümde hafif ıslaklık fark ettim, masaj yapınca geçti bugün yine ara ara oluyor böyle bir durum yaşayan var mı acaba daha bebek gelmeden süt mü geliyor anlamadım sol tarafta yok ama sağda oluyor hatta suanda var
Zeliha66 melkebtt canım o bende de var 28+3üz. Elleme fazla rahimde kasılmayı tetikliyo sütyen faln takma. Süt kanalları aciliyo
Hanne melkebtt Artık o haftalarda süt damarları açılmaya başlıyor ağrı acı hissetmen normal, o gelen sıvı da süt değil bir nevi yağ ve bebeğe çok faydalı olacak insaAllah o ilk yag kıvamındaki sıvı.
Hanne melkebtt Sadece bastırıp çıkmasına müsade edip tetiklememek yeterli. Göğüs ucu kremleri sürmeye başlayabilirsiniz.