BMutlu evet buradaki doktorlar daha iyi ama orada gerekli olmayan hiçbir işlemi yapmıyorlar. Dediğiniz gibi demek ki çok gerekli bir işlem değil. Yurt dışında mesela buradaki kadar sık ultrasona da sokmuyorlar çünkü bebek gereksiz radyasyon alıyor vs. Ve yurt dışında normal doğumu daha çok destekliyor doktorlar. Yani kısacası her şey daha doğal ilerliyor