Xmom Kızlar 8 haftalik gebeyim kanama alanım varmış hala. Sebebi progesteron düşüklüğü olur dedi doktor. İğne fitil zaten kullanıyorum. Sormak istediğim hangi yiyecek içecek progesteron yükseltir ne yapmak gerekir bir bilginiz var mı?
Meliketrkmn Xmom merhaba gebeliğinizin en başından beri kullanıyormuydunuz iğne ilaç pregesteron olarak
Edagis45 Xmom acaba ne oldu bebegınızı kucağınıza alabıldınızmı 7 haftalık hamıleyım pregesteron 20 olması lazımmış bende 11 miş çok korkuyorum sızın yukseldımı
Xmom asli_hmz doktor bol istirahat dedi. Biraz araştırdım c vitamini yüksek besinlerin faydası varmış ama tecrübesi olanlar yazarsa çok güzel olur
Xmom Meliketrkmn tüp bebek olduğu için kullaniyordum ama diğer bebeğimde hiç böyle bir sorun yaşamamıştım. Bu sefer çok kanamam oldu iğneyi her gün kullanıyorum. Kapsülü de sabah 2 öğlen 2 akşam 2 şeklinde kullanıyordum şu an biraz daha azaldi
pmedic112 Besinlerden ziyade doktorum bana progestan bile önermedi tek tedavisi istirahat dedi ve bende öyle yaptım düşük tehlikem vardı ilaçsız dinlenerek atlattım çok şükür
hamcokelek33 Edagis45 korkmayın kanamanız var mı? Doktorunuz progestanla her türlü dengeler mutlaka🥹🥹
Ceku256 Edagis45 hanımefendi en son 24 Eylül 2024 te bir tarışmaya doğum yaptığını yazmış. Ekim den beride foruma girmemiş