babyiscoming_ Cansu777 ay 2 ay kullandı eşim hiç bir işe yaramadı aksine sayısı düştü zaten ciğere de zararlı diyorlar bence kullanmayın eczanede satışan vitaminlerden alın biz bu ay doktor önerisi ile zeucite başlayacağız araştırmadan kullanmayın çakşırı
Seda344 Cansu777 ben eşime yaptım. Çakşır kökünü kaynattım. Bal ile karıştırıp içirdim sabah akşam. Eşimin morfolojisi 1 den 4 e yükseldi. Ama sonuç yine tüp bebek yaptım. Vakit kaybetmeyin. Yapın tüp bebek.
Cansu777 Seda344 teşekkür ederim canım bi tanıdık çok övdü o yüzden sormak istedim şuan bebişiniz var mı Seda344
Seda344 Cansu777 eşinin değerleri düşük olduğu için. Gebe kalsan da düşükle sonuçlanıyor. Ben 3 kez düşük yaşdım
babyiscoming_ Cansu777 bence onunla alakası hiç yok. Sonuçta bir sperm yumurtayı döllemeye yetiyor. Düşük olmasının altında başka sebepler yatıyor olabilir rahim yapısı, bebeğin rahimin neresine yerleştiği vs
Cansu777 babyiscoming_ bence de öyle olabilir benim de arkadaşım düşük yaptı çok doktor değiştirdi araştırdı servikal yetmezliği varmış öyle düşük yapıyormuş şuan önlemini aldı Allah’ın izniyle Nisan mayıs gibi doğumu olacak