Merhaba kızlar ben Sezeryan doğum yapalı 17 gün oldu ağrım yok ama hala yere eğilmiyorum doktorum eğilebilirsin dedi ama sanki ben dikiş patlayacak gibi hissediyorum doğum yapıp ne zaman eğilmeye başladınız normal tuvalete ne zaman oturmaya başladınız acaba sanki hep böyle kalacakmışım gibi psikolojim bozuldu