36+4 haftalk hamileyim kasılmalarım 20. Haftadan beri zaten vardi. 32. Haftayi geçince kasık ağrısı ve kasılma süresi yoğunlaştı + sıklaştı. Tam 36 haftalikken gittiğim
kontrolde NST sonucumda kasilmalarim fazla çıkmış olsa gerek (55-58′i gördüm) ve 15 dakika içerisinde yaklaşık 8-9 kere kasilmam oldu. Doktor sonucu görünce bebek her an gelebilir dedi bel agrim var mi yok mu diye sordu o zaman yoktu ama 3 gündür regl sancısı çekiyorum bel, bacak ve kasikta agrim var.
Doğumun yaklaştığını regl agrısıyla bağdaştırabilir
miyim onu merak ettim yani bu doğumun yaklastığının belirtisi mi acaba?