Koncuy69 Ebrarabla_06 Ebrar hanım biz 6 haftalık olduk da şimdiden belli olmaz değil mi? Fotoğraf da yükleyemedim nasıl oluyor anlamadım.
Alp2021 Ebrarabla_06 Teşekkür ederim 9+6 haftalık Bende kız hissediyorum Doktor henüz yorum yapmadı canım🌸
Kdz Ebrarabla_06 nerden anladınız özelde 14 haftalıkken erkek demişti şimdi 18 haftalıgiz devlet hastanesi kız dedii hangisine inanmaliyim icimden erkek geciyo benimde
Ebrarabla_06 Alp2021 biraz daha büyüsün sen yine de at bana canım bakarım Rabbim gönlünden geçeni nasip etsin inşallah🥰