aysenurarslan Minnoskaan Megapark ta. Evet şu ana kadar memnun kaldım😊 Siz hangi doktora gidiyorsunuz ?
aysenurarslan Minnoskaan Ben arada bi devlet hastahanesine de gidiyorum 😊 Kadın doğum hastahanesinde İsa Temur a gittim iki kez. O da iyiydi.
aysenurarslan Minnoskaan 😊 Aslında bende diyorum imkan varken keşke bayan doktor tercih etseydim. Çünkü çatı muayenesini filan düşününce, doğum anını filan çekiniyorum 🙈 tabi sağlık bu inşallah iyi olsun da yavru kuşlarımız 😊