Ayse_gul46 Kızlar bugun 20+1 günlük devlette ultrasona gittim ve gebelik sonlandırılmalı dediler akciğer gelişmemiş mide gelişmemiş dediler karnında yaşar doğar doğmaz ölür dediler var mi başına gelen acil lütfen napcam ben
myangelson Ayse_gul46 kesinlikle başka bir doktora gidin ozellerde prof perinatologlar oluyor onlara görünün
Paronayanne Ayse_gul46 dualarım seninle canım benim . Allah korktuğunu uğratmasın. E şimdiye kadar hiç böyle bir şey farketmedi mi ultrasonda
Tugce48 Ayse_gul46 perinatologa git canım Allah yardımcınız olsun inşallah güzel haberler alırsın dua edeceğim.🙏
zumruduanka07 Ayse_gul46 güzel haberler alırsın inşallah 🤲🏼 bir perinatoloji doktoruna git istersen o daha iyi bakar
myangelson Ayse_gul46 Rabbim güzel sonuçlar duymayı nasip etsin 🤲🏻 yüzünüzü güldürsün inşallah. Mutlaka haber verin buraya da
Ayse_gul46 myangelson Merviss07 @Hazall23 Cankuss35 busduuk1914 crnkrts Kızlar malesef hayırlı haberler almadım 1-2 haftaya aldırmazsam kalbi durur dediler allah vergisi kalp hastasıymıs akciğerleri ödem toplamış baskıdan dolayı gelişim gerilemis rabbim sizleri sag Salim evlatlarınıza kavuştursun ben aldırmayacagim dedim her hafta öldu mu diye kontrol ettir seni zehirler dediler
Ayse_gul46 Paronayanne en son 15. Haftada gittim hersey çok iyi sağlıklı gelişimi iyi dediler 20.hafta gel dediler bugün gittim iste sonuc bu
Eduahm İnsallah bebeğiniz sağlıklıdır, dualarım sizinle🙏 Allahtan ümit kesilmez, yar ve yardımcınız olsun insallah
Merviss07 Ayse_gul46 Allah korusun kötü düşünme başka farklı doktorlara görün insallah onlar yanılmıştır buraya haber ver güzel haberlerini bekliyorum Allahım yardımcınız olsun ınsallah 🤲
Elo__35 Ayse_gul46 benim ablamada bir doktor çift rahim teşhisi koyup alalım demişti ama ablam başka doktora da gitti böyle bir şey olmadığını netleştirdiler umarım sende güzel haberler alırsın dualarımdasın 🙏🏻
Hazall23 Ayse_gul46 canım benim sakın üzme kendini inşallah birşey olmayacak. Dualarımız seninle🙏🙏 detaylıya gidiyorsan orada seni net bir şekilde bilgilendirir doktorun. Güzel haberlerini bekliyoruz
Ayse_gul46 Hazall23 perinatoloji doktoruna gidiyoruz simdi inşallah güzel haber alırım hiç umutlu konusmadilar resmen ama allah büyük 😓 teşekkür ederim