yusram68 Teslimenursevil balim gorunmuyor ki karanlikta cekme isikta bak gorunmuyorsa da yoktur reglini bekle bir daha yaparsinn
Teslimenursevil yusram68 kuzum aslında inanmıyorum pek testlerede ne bileyim yapmadanda duramıyorum evde olunca
Donthappymom Teslimenursevil bugün tekrarladı mı birde 6 gün önce gösteren testlerden al ben aldım 3 tane var ama adetim geçmeden kullanmam onları yazık günah üzülüyorum sonra şuan adetliyim 😏
yusram68 Teslimenursevil takma balim. ben gormuyorum, onemli olan ilk 10 dk da ne ciktigi zaten. usteleme stres yapma. zaten stres yapildigi icin olmuyor. unut gitsin tez zamanda hayirlisiyla mujdeli haberini aliriz insallah
Eylulasyamom Teslimenursevil üzülmemek için lütfen gecıkmenı bekle bu şekilde stres oluyorsun her ay her ne zaman kendi halıne bırakırsan o zaman Rabbim nasip eder benımde 1-2 Şubat bat tarıhı gecen aykı kımyasaldan sonra bıraktım kendi haline varsa nasipte olsun hayırlısı ile🌸
Teslimenursevil Eylulasyamom tedavi görmeyi artık bırakıyorum zaten kuzum hazirana kadar olmazsa embriyolarımı koydurucam nasip ama insan düşünmeden oldu mu acaba demedende edemiyor
Eylulasyamom Teslimenursevil bu şekilde daha çok stres yüklüyorsun vücuduna ne olur düşünmemeye çalış bak o zaman hersey daha farklı olacak