Ozge1212 Bir kızım var ve bugün doktora gittik eşimle birlkte heyecanla bekliyoruz doktor eşime dönüp çirkin bir oğlun olacak bileziği hazırla dedi 😊 çok sevindik rabbim evlatlarımızı sağlıklı eli ayağı düzgün nasip etsin inşallah. Herkese iki meyvedende tattırsın🙏🏻🙏🏻🙏🏻 💙
Elizveannesi Ozge1212 Amiiin 🙏 Kusuruma bakmayın ama bilezik niye 🤪 adet falan mı var? Oek anlamam da.
Ozge1212 Elizveannesi yok ya adet değil 😊 Doktor espiriye vurdu hem kız verdi hem erkek veriyo bilezik hak etti manasında😊