Kızlar gece nişanım geldi bi agrımda vardı duzenli doktora gittim acıledogum agrıların başlamıs acıklıgın 2 cm fazlalaşınca gel dedi ilk dogum oldugu için tutmak istemedi hastanede suanda da agrım varla yok arası cogalsın diye ne yapabilirim karnım aşağı indi bebek tam orta kısma toplandı dogsun istiyorum artık gece uyuyamadım hiç