Gece sancim oldu acı çektiğimi hatırlıyorum biraz sağa dönüyorum ağrı geçiyor sonra yine başlıyor üşüme alıyordu öyle bisehdi şimdide ağrım var hafif seyirde 36+5 im hayırlısı olsun Rabbım kolay doğumlar nasip etsin hepimize amin perşembe randevum var iki ara bi derede kaldım hastaneye gidip gitmemek için üşüyünce sanci artıyor bu arada