Gittim ameliyat dediler birde rahim filmimde dolum defenti mevcuttur yazıyor internete baktığımda yapışıklıktan bahşediyor ama doktorum net bilgi vermedi kafam allak bullak . Şeninde sıkıntı olacağını zannetmiyorum sadece normal doğum değilde sezeryanla yaptırırlar diye düşünüyorum hamileliğinde pek sıkıntı olmaz