Kızlar bu kasılma nasıl bişey ? 35+3 deyim. Doktor geçen gün kasılman oluyor mu dedi. Bende kasılma dediğiniz bebek kendini yaslıyor orada sertleşiyor öyle bişeyse oluyor dedim. O da yok dedi öyle bişey değil dedi ve farklı bişeyler anlattı. Nasıl oluyor bu kasılma ?