Herkese merhaba, 28 haftanın son günü yarın 29 haftalık oluyoruz artık. 4 gündür kasık bölgemde şiddetli bi ağrı var. İlk başta üşüttüm sanırım dedim geçmeyince idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedim. Dün hemen bi tahlil verdim sonucu doktoruma gönderdim enfeksiyonda yokmuş. Roung ligament ağrısı olabilir dedi doktorum. Rahim genişlemeye çalıştığı için oluşan bir ağrıymış. Rahim etrafındaki bağların ve ligamentlerin gerilmesi sonucu oluşuyormuş. Bıçak saplar gibi hele oturduğum yerden ayağa kalktığımda ilk başta sendeliyorum sonra toparlanıp yürüyorum.😢 Bir şeyler batıyor sanki.
Var mı benim gibi bu ağrıyla başa çıkmaya çalışan? Neler yapıyorsunuz bunun için, en azından azalması için ☹️ dün akşam artık oturdum ağladım.