krcozlem58 Kızlar gece çok, sıkışık tuvalete gittim idrar yaptım bi 10 dk sonra da sıkıştım tekrar gittim yaptım normal mi bu yoksa bebeğin suyumu dur
Nilckrr krcozlem58 günaydın canım su olsa anlamaman mümkün değil. Ya üşüttün ya da devam ederse çok sık idrar yolu enfeksiyonu olabilir ya da bebiş baskı yapıyordur bir sürü ihtimal var. Su olsaydı tutmakta zorlanıyorsun zaten
ecmelmirzaogluu Eğer çok su içiyorsan kaçıncı haftandasın bilmiyorum ama bana normal geliyor 😂 ben de yeri geliyor saatte 2 geçiyorum çok fazla sıvı tükettiğim için gebelik sürecinde
Silan_Abdullah Ben öyleyim bana sürekli idrar yolu enfeksiyonu var diyorlar tedavi ol erken doğuma sebep olabiliyor