Anneoluyorum19 akciğer enfeksiyonundan dolayı yatıyor entübe ettiler doğduğunda yarın 1 haftalık oluyor ve solunum cihazından ayırıp uyandıracaklar her şey yolunda olur inşallah 🙏 ve bende bugün grip oldum geçen hafta perşembede yine kırgınlık vardı stresten mi gerçek hasta mıyım bilmiyorum 😢