Hilal9797 Merhaba kızlar ara ara adet sancilari gibi sancılarım var doğum sancıları mi acaba ama herhangi bi nişan veya suyum gelmedi
Nuraslanklc Hilal9797 nişan ve su gelecek diye birşey yok herkeste farklı ilerliyor süreç ağrıdan ziyade düzenli kasılmalar varmı o önemli doğum sancısı olup olmadığı ancak öyle anlaşılır
Glsnerbss Hilal9797 saate bak sürekli belirli dakika aralığında düzenli şekilde girip girip çıkıyorsa doğum sancısıdır iki normal doğum yaptım tecrübeliyim,inşallah sağlıkla bir avazda kurtulursun 🙏🌸
Hilal9797 Nuraslanklc simdi de lavaboya kalktım akıntıya karışık 4 5 damla kan vardi nişan herhalde ilk gebeliğim bilmiyorum bende
Hilal9797 Ezgiyldz94 40+6 ama nişan dışında bisey yok bide aşırı şiddetli sancilsr da yok gitsem mi bilemedim
Hilal9797 Glsnerbss ayy nerdee daha bekliyorum sancilarim şiddetli değil böyle giderse yarın bidaha fitil vereceklermiş😐
Glsnerbss Hilal9797 yaa gerçekten mi 😔 Suni sancıyı neden fitil şeklinde veriyolar ki çok saçma serum şeklinde verseler daha etkili olur
Hilal9797 Glsnerbss bilmiyorum ya serum şeklinde vermiyorlarmis ama yarım saattir sancilarim 7 -8 dk da bir ve biraz şiddetlendi inşallah sabaha kadar doğururum 🙃
Hilal9797 Glsnerbss normal doguramadım maalesef sezaryene aldılar sabah 9 gibi şuan şükür iyiyiz bende bebisimde
Glsnerbss Hilal9797 ayy öyle mii olsun siz iyi olunda gerisinin önemi yok..Hayırlı bi evlat olsun inşallah Allah analı babalı büyütsün 🙏❤️