18 haftada 240 gramdı bebeğim az almış gibi geldi doktor normal dedi dün detaylı ultrasonda öğrendim tüm sonuçları temiz ama gramı neden az ki iki haftadaki artışı 😣 biz eşimle minyon tipliyiz bebişte öyle sanırım sağlıklı olsunda ama gram az geldi bana