Mavisss21 Ben, 3 aylığız ve yeni farkettim. Eskiden de saçım dökülürdü, hamilelik önce yanmıştı bir de yanıkları kestiriyordum sürekli az uçlarında kaldı, onları da biraz daha uzayınca kestireceğim. Topak topak saçım dökülüyor, tuttuğum gibi ellerime geliyor. Cuma bebeğimi sağlık ocağına götüreceğim o gün yine kan vereceğim