Gmzesr Kzılar idrar yolu enfeksiyonu görüldü yatış verildi antibiyotik tedavisi başlanacak denildi sizce kabul etmelimiyim antibiyotik kafamı karıştırdı gebelerde öneriliyor mu
_almirasmom Gmzesr ben 15 haftalıgın bende ıcıyorum antibiyotik kızıma hamileyken 2 ayda bır ıdrar yollarından antibiyotik ıcerdım bısı olmuyor kı
Sevgiveysel Hemsireyim ben benimde kanımda enfeksiyon çıktı bende hastanede yatıyorum şuan normalde bende kullanmak istemiyorum ama enfeksiyon olduğu için mecbur birde sizin idrar yolu enfeksiyonu daha önemli
Esrashshshssh Sevgiveysel bende dişim için largopen içiyorum ama çok korkuyorum bebeğe birsey olur xiye