Gulcangzl16 Kızlar 3. Günüm olacak bugün gazımı aslında çıkardım ama zar zor. Ve karın ağrısı gaz sancısı beni maf etti. Sakın utanmayın gerekirse lavma isteyin o acıyla çıkmayın sakın hastaneden
whitedream Gulcangzl16 yürüyüş yapmışmiydiniz acaba bol bol neden zor oldu acaba beslenmeniz filan nasıldı
MelteM2cck Gulcangzl16 lavma değilde benim ilk dogumum da Meyve suyunun içinde ilaç getirmislerdi hem büyük tuvalet hem gaz sorunsuz çıkarmıştım. Sezaryen dogumdu ve 1 gecede çıkmıştım evime.
KuzeyinAnnesi10 Gulcangzl16 direk çıkar çıkmaz doğumdan gazimi da tuvaletimi da çok rahatlıkla yapmıştım ben rezene ve kimyon kekik karışımı çay rahatlatıyor lavanta çayı da iyi geliyormuş ben hiç içmeden çıkarmıştım