Değerli anneler öncelikle şunu anlatayım hamileligimin 3 trimestr dönemine girdiğim günden bu yana sol kolumun parmak uçlarında uyuşukluk başladı sonra bu uyuşukluk giderek şiddetini arttırdı artık parmak aralarında sızı ve kolda çok şiddetli ağrıya dönüştü yani şöyle söyleyeyim 1 litrelik su şişesini ben sol kolumla kaldıramıyorum canım çok yanıyor sonra bu durum sağ kolumda da görülmeye başlandı ama solum kadar şiddetli değil doktoruma sordum bugün Osteocare iç günde 1 defa dedi böyle bir durum yaşayan anneler var mı varsa ne yaptınız sizlerede böyle bir ilaç yazildimi kullanan var mı bu ilacı onu sormak istedim