Herkes belirtilerini farklı gösterir canım. Mesrla ben hiç bir belirti yokken hamileyim demiştim. Hissetmişim. Sonra da yerleşme kanaması oldu. Doktora gittim bir kaç gün sonra test verdim negatif çıktı. Ben yanlış hissettim demekki dedim. Aradan bayağı bir zaman geçti adet günüm gecikti yaklaşık bir 7 gün. Beta verdim ve 1425 ile öğrendim. Başka belirtim de olmadı hiç