leylaAraf benim ilk doğumumda vardı normal doğum yaptım ama dikişim oldu fakat açılmadı sadece şunu söylemek istedim tabiki doktora gitmelisiniz uyuşturup dikiyorlar sonuçta, ama öyle durulmaz yani allah korusun normalde olsa doğumdan sonra kontrole çağırıyorlar siz hemen gidin bence dikişlerinize bakılsın