Anneadayiii__ Tam korunma sağlıyor mu? Doğumdan sonra prezervatif ile korunmayı düşünüyoruz. Bazen korunduğu halde hamile kalanları da duyuyorum da.
Devrim2024 Anneadayiii__ ben daha kullanmadım ama oluyormuş sızıyor diye biliyorum bazıları da delik var kimse bilmiyor ordan sıvı geçiyormuş
Bahar2210 Anneadayiii__ sağlıyor tabiki kızım doğduktan sonra 5 yıl korunduk çok şükür hiç bi. Sıkıntı yaşmadım sızma falan hurafe
Yenianne7 Anneadayiii__ Doğru kullanıldığı sürece koruyor tabiki kızımdan sonra iki yıl o şekilde korunduk
ArvenMom Anneadayiii__ prezervatifle hiç hamile kalmadım doğru prezervatif kullanımı önemli yoksa kalınır
karaguzelirem_ Bence bilindik ve kaliteli prezervatifler kullanılırsa korumama gibi bir durum olacağını sanmıyorum ben evlendiğimin ilk 2 senesini bu şekilde korunarak geçirdim.. kendim hiç hap vs kullanmadım. Doğumdan sonra da spiral felan da taktırmayı hiç düşünmüyorum açıkçası eşim kendisi korunsun..
Nur3955 Anneadayiii__ ben o şekilde kaldım 4cuye en başından sonuna kadar kullanmak gerekli son an takılmamalı yani birde delik var mı diye de doktorum iki seçenek sundu dogumdan sonrası için ya tup bağlatma yada kola deri altı implant olarak en korumalı bunlar dedi
-ilknur-12 Patlamazsa sıkıntı yok ilk çocuktan sonra 3 sene kondom ile korundum , ilaç kullanma taraftarı değilim, asıl doğum kontrol kullanıp hamile kalanı daha çok duydum 🤭😂 siz kalitelisini alın ama .
EK96 Smr28 okey hisset bize en uygun olaniydi tavsiye ederim hem oyle kalin rahatsizlik vermiyor hemde guzel koruma sagladi bize
ArvenMom Smr28 durex yok ötesi kullandık en incesi bana göre gerçekten yok gibi hem rahatsız etmiyor hemde kaliteli yırtılma vs hiç yaşamadım
EK96 Anneadayiii__ toplamda 4 yil prezervatifle korunduk hicbir sıkıntı yasanmadi en bilindik marka kullanildigi surece bence sıkıntı olmaz
Ceviz6550 Anneadayiii__ biz hep onunla korunduk sonrasinda kontrol ediyordu eşim sızma falan varmı diye başımıza da hiç sızma falan gelmedi
yasamblogz Ben henüz doğum yapmadım hamilelik sonrasını bilemem ama evleneli 2 yıl oldu ve prezervatif ile korunduk tabiki bilindik marka kullanmakta fayda var
Evhamlikurabiyeanne Kizimin dogumundan sonra 3 yil prezervatifle korunduk hic sorun yasamadik bazen acaba ikinci cocuk olsa mi derken yine de seneye falan düsünürüz diyorduk prezervatifle korunuyorduk nasıl olduysa hamile kaldım beyinde mi bitiyor anlamadim ki