Cansuerdogann7790 37haftalık hamileyim.Arada kasılmalar sancılar yaşıyorum.Her an idrarımı yapacakmış hissi var karnım da aşağı düşmüş.Bugün acile başvurduğumda 1 cm açıklık olduğunu söyledi doktor.Ama nstde sancı çıkmadı.Böyle durum yaşayan var mı aranızda???
mrsmom_ Cansuerdogann7790 doktorunuza sorun isterseniz benim Perşembe günü 1-2 cm açıklık vardi nst ye bile almadi Bir hafta sonra ya randevu verdi kasilma alt bölgede günde 10 u gecerse geldedi benimde o sira coktu baska belirti yok diye gitmemiştim
Mervesrsy Cansuerdogann7790 Şu an bende bu durumu yaşıyorum nst de sancım çıkmadı çatı muayenesi yaptık bebek baya asagıda baskı yapıyor kanalda duruyor 1 cm açıklık var dedi her an gelebilir herseye hazırlıklı ol dedi bakalım bekleyelim göreceğiz
Cansuerdogann7790 mrsmom_ ya benim kendi doktorum geceleri nöbet tutmuyor ama şeker takipli olduğum için her hafta çağırıyor çarşamba günü kontrolüm var bakalım ne diyecek
Mervesrsy Esracakara yaaa aynı mı 🙊 hayırlısı olsun inşallah sancılarınız da gelir bol bol yürüyüş yapın merdiven aksak yürüyüş bunlar etkili olur diye biliyorum