Merhabalar ben9+6 haftalik hamileyim nerdeyse 2 haftadir belim agriyo ama cok fena agrim var doktora gitdim iki hafta once hicbiseg demedi bazen sag taraftan tutuyo ayagimjn dizime kadar yeri agriyo ve adim atamiyorum bugun her iki taraf tutdu ve ayaga kalkarken direknyere yapisdim hareket edemedim ayagimi sadece suruyerek hic kaldirmadan yurudum yerde kaydirarak. Bi fikri veya daha once boule olan varmi dayanamiyorum agrilara hapsirsam belim batliyo oksursem patliyo agridan