Arkadaşlar ben ömrümü diyetle ve obeziteyle gecirdim en son çare 120 kiloyla tüp mide ameliyatı oldum 64 kiloyla hamile kaldım şuan 24 haftaligim 69 kilo oldum hatta 3-4 gündür tartilmiyorum belkide 70 bile olmusumdur. Genelde gündüzleri çok güzel giden beslenmem biyere gidince yada bana biri gelince bozuluyor artık kilo hayatımın o kadar merkezi olmuş ki beni resmen ele geçirmis gibi hissediyorum hicbiyere gitmek istemiyorum sırf sagliksiz bişey yememek için. Geri eski kiloma dönmek en büyük fobim diyebilirim şuan. Aranızda benim gibi kilo takıntısı olan yedikten sonra ağlama derecesine gelecek kadar pişman olan varmı bunun için tedavi bile görmeyi düşünüyorum ☹️