Merhaba bu anketimi kolik bebek anneleri cevaplarsa çok sevinirim kolik bebek zorluğu gerçekten anlatılmaz yaşanılırmış ama kendimi sürekli geçicek diye avuturken sürekli birilerinden veya okuduğum yorumlardan bu dönemleri en kolay dönem büyüyünce görürsünüz asıl zorluğu deniyor bu hallerine şükür edersiniz deniyor yani açıkcası kolik bir bebek zorluğunu yaşayan insan olarak asla bu ağlamaları acıları uykusuzluğu sebepsiz saatler süren yırtınırcasına ne yaparsan yap susmayan ağlamalar gece güzdüz ağlamalara o halleri daha rahattı diyeceğimi sanmıyorum (inşallah )daha ne bekliyor ki beni abartmamı bunlar ya da bizler zaten en zorunu yaşıyoruz dahası koymaz mı bilmiyorum çok korkutuyorlar uykusuzluk desen var ağlama desen var susuturamamak desen var uyumuyor asla deseniz o da var uykusuz kalıcaksınız deseniz en alası var 3 de yatıp sabah 6 kalkıp hiç uyumadan sadece kucakta geçen yine aynı döngüye uyandığımız çaresiz günlerden bahsediyorum daha ne bekliyor 🥹🥹