Alizeyasemin Allah korusun biz hala depremden dolayı uyuyamıyoruz daha gecen hafta 3.8 oldu tak dedi gece sabahladım yalnız kalamıyorum psikolijim bozukdu apartmanda oturan tanıdıklarıma gitmiyorum mustakil evde oturuyoruz.Rabbim bizim yasadıgımız felaketi kimseye göstermesin düşmanıma dahi