Elmanur12 Ben 8. Aya kadar hiç buz aşermiyordum ama şimdi 40. Haftaya giriyoruz nerdeyse aşiri kar yiyorum tutamıyorum kendimi azar azar yiyorum ama her akşam da yiyorum sizce bı zararı var mıdır
Kub7a Elmanur12 pardon ama bunun ne aciliyeti var kardan buzdan ne olabilir çocuk içerde donar demelerini falan mı bekliyorsun ? Lütfen şöyle saçma sorulara acil ne olur bakın diye başlık atmayın ya
YldrmNUR Elmanur12 ben yaz kış yerim. Hemde midem yandıkça buz yerim bişey olmadı çünkü alışkınım. Eğer alışkın değilsen boğazın, bademciğin şişebilir
Glsmtt Buz ve toprak yemek demir eksikliginin belirtisidir bir sey olmaz ama kendi sagliginiz icin fazla yemeyin hastalanirsiniz
Sumeyyealts Buz yemiştim hamileyken ve çok kötü hasta oldum öksürmekten ciğerlerim patladı antibiyotik almak zorunda kaldım dikkatli olun derim
Arelblog Kızlar birşey sorucam sezeryan olup da gaz çıkarmak için ne yaptınız 9 dan beri uğraşıyorum bildiğiniz bir şey varmı