eda006 18 saat suni sancı çekerek doğum yapmış biri olarak yazıyorum, gerçekten canını yakıyor insanın normal sancılardan çok farklı. Ama epidural isteyebilirsin o rahatlatır. Doğumdan sonraki sürece baktığımda iyi ki böyle olmuş sezeryan olmamış dedim gerçekten hemen ayaklanıp kendi ihtiyaçlarını karşılayabiliyor ve daha önemlisi bebeğinle daha rahat ilgilenebiliyorsun. Suni sancıyı birkaç saat çekiyorsun ama sezeryan sonrası günler haftalar sürebiliyor iyileşmek…