Sabahtan beri belirli aralıklarla sancılarım var önce adet ağrısı gibi alt tarafta ağrı oldu kasıklarımdan bacaklarıma doğru akşam üzeri karnım çok sertleşti ve karnımdan belime doğru olan acılı bir ağrı başladı. Sabah ılık duşa girdim yarım saat durdum sonrasında geçmedi hemen sancılarım hafiften sürekli var arada bi şiddetleniyor batma gibi bi acı oluyor bazen. Bunlar doğım belirtisi mi yalancı sancılar mı anlayamıyorum. Kasık sayar uygulamasından sancılarım olunca yapıyorum uygulamada bi kere hastaneye gidin yazdı sonra diğerlerinde takip edin dedi ne yapıcaö bilmiyorum anlayamıyorum ne olduğunu. Su falan belirti de yok. Geçen hafta gittiğimde açılmam yoktu. Şuan 39 haftalığım