Yrn10 ben de öyleydim. Soru soracağım mesela. Kagıda yazardım ben gitmeden önce. Ki eksiğim kalmasın diye. Neyse bugün bukadar soru yeter diyo. Yani ben babama soracak değilim bunları. Ya da internetten öğreneceksem sen ne diye varsın. Bence baska doktor arayışına girin. İki tane kadın doktoru beni resmen kadın doktorlardan soğuttu. Böyle ukala ilgisiz bilmiş tavırlar. Herkesin alanı farklıdır. Sen doktorsun ben baska alanda uzmanım. Ama bu üsten konuşma hakkını vermez. aklıma geldikce sinirleniyorum.