Kahvemsi-05 bence engel değildir ama basur normal doğumda oluşma ihtimali çok yüksek diye duymuştum basurluyken normal doğum yapılınca daha da artar doğum dan sonra basur olan insan çok var ve basurun ilerlemiş hali çok kötü Allah kimseye göstermesin benim bi yengem vardı onunki sürekli kanıyordu her tuvalete gidişi onun için ızdırap oluyordu resmen çaresi de yok ya kadın yıllarca çekti bunu ağlıyordu koskoca kadın