Daha bugün iki ayrı doktorda kontroldeydim bir sıkıntı yoktu ama akşam 1-2 saat önce belime bi ağrı girdi ara ara hissettiriyor kendini ve alt karnımda aynı şekilde bebek normal hareket ediyor fakat belim ve alt karnım korkutuyor beni ..
Sancı değildir diye ummak istiyorum artık ..30+3 üm neden sizce yaşayan var mı ?