Ilknurda Benimde 2 ci oğlum küvezde kaldı 2 gün sağdım hastanene de çay kaşığı zor çıkıyordu. Hastane ortamı hoşaf vs içemiyordum edemiyordum. Eşim gece gelirken yanıma ne isterdim dedi sütlü tatlı dedim maşAllah diyeyim bir kaç sonrasında bir sağdım 60 cc çıktı. Sütlü tatlı, anne keki süt arttırdı ben. Zaten sonra eve çıkınca o stresli ortamdan çıkınca , bol su, güzel beslenme, hoşaf derken çok şükür 160, 190 cc leri gördüm. 26 günlük bebeğim ilk 10 gün önce emzirip sonra kaşık biberonla vermiştim sütümü şimdi çok şükür sadece emziriyorum. Ve her gün duş al demişti bana doktorum sıcak duştan sonra göğsüm akıyordu direkt, sizde duş alabilirsiniz ve stres yapmayın kesinlikle sütünüz kesilir. 2 saatte 3 saatte bir sağın, inşAllah emmeye başlayınca yumuşar zaten göğüsler