Merhaba öncelikle daha önce birçok defa düşük yaşadım fakat ilk defa 10. Haftaya kadar gelebildim doktorum herşeyin çok yolunda gittiğini söylüyor fakat bugün kasık ağrısı yaşıyorum adet olcak gibi rahatsız edici bi ağrı olur ya öncesinde o şekilde bi ağrı sizce bi sorun mu var endişelenmeye başladım